VAKANCES

 
Iepirkumu speciālists

Darba pienākumi:
  • Veikt cenu aptauju, iepirkšanu un organizēt sagādi būvniecības materiāliem un iekārtām;
  • Veikt pārrunas ar vietējiem un starptautiskiem piegādātājiem, panākt labākos sadarbības nosacījumus (cenas, noteikumi, līguma dokumentācija), uzturēt un kontrolēt to izpildi;
  • Uzturēt sadarbību ar esošajiem piegādātājiem, identificēt jaunus piegādātājus, pamatojoties uz uzņēmuma vajadzībām un īstenojamajiem projektiem;
  • Pārzināt un nodrošināt materiālu sagādes dokumentāciju (deklarācijas, sertifikāti un cita celtniecības sfērā izmantojama dokumentācija);
  • Veikt cenu monitoringu, tehnisko specifikāciju salīdzināšanu un analīzi materiāliem un iekārtām;
  • Sekot līdz projekta izpildei, materiālu piegādes grafika sagatavošana.
Materiālu noliktavas pārzinis
Darba pienākumi:
  • Organizēt pasūtīto un noliktavā saņemto materiālu pieņemšanu, uzglabāšanu, izsniegšanu, uzskaiti un kontroli.
  • Izsniegt materiālus, individuālas aizsardzības līdzekļus, noformēt atbilstošo dokumentāciju un veikt uzskaiti.
  • Veikt darba instrumentu izsniegšanu, saņemšanu un novērtēšanu, kā arī jaunu iegādi.
  • Veikt noliktavas un sadzīves preču iegādi un izsniegšanu.
  • Organizēt nomas pakalpojumus, salīdzināt izmaksas.
  • Organizēt un veikt materiālu inventarizāciju noliktavā, apkopot un reģistrēt inventarizācijas datus.
  • Organizēt noliktavas darbinieku darbu, veikt darbinieku darba laika un prombūtnes uzskaiti.

Grāmatvedis
Darba pienākumi:
  • Grāmatvedības un finanšu resursu laicīga uzskaite atbilstoši LR normatīvajiem aktiem un uzņēmuma prasībām;
  • Sagatavot un savlaicīgi iesniegt nodokļu deklarācijas un statistikas pārskatus;
  • Regulāra virsgrāmatas uzraudzība, salīdzināšana ar analītisko uzskaiti, kā arī bilances kontu atlikumu pārbaude un analīze;
  • Līdzdalība grāmatvedības ikmēneša slēgšanas procesā;
  • Ar uzņēmumu saistīto Pilnsabiedrību grāmatvedības uzskaite, gada pārskatu sagatavošana;
  • Ceturkšņa bilances un peļņas vai zaudējumu aprēķina sagatavošana bankai un holdinga vadībai konsolidācijai;
  • Līdzdalība uzņēmuma iekšējos un ārējos auditos.
Biznesa attīstības vadītājs
Darba pienākumi:
  • Jaunu produktu ieviešana, attīstība , attīstības projektu vadība un kontrole, veicinot uzņēmuma mērķu sasniegšanu;
  • Izstrādāt jaunus un veikt uzlabojumus esošajos produktos;
  • Sadarbība ar esošiem klientiem un partneriem, jaunu sadarbības partneru un klientu piesaiste;
  • Sadarbības līgumu slēgšana ar klientiem un sadarbības partneriem;
  • Dalība pasākumos - izstādēs, semināros;
  • Atbildība par attīstības budžetu.

Santehniķis būvniecības objektos
Darba pienākumi:
  • Veikt ūdensapgādes, kanalizācijas un apkures sistēmu montāžas un uzstādīšanas darbus, saskaņā ar projekta dokumentāciju;
  • Ievērot darbu izpildes termiņus un kvalitātes prasības.
Inženierkomunikāciju servisa tehniķis
Darba pienākumi:
  • Inženirkomunikāciju sistēmu un iekārtu nepārtrauktas darbības nodrošināšana un ikdienas apkalpošana;
  • Inženierkomunikaciju sistēmu un iekārtu bojājumu konstatēšana un novēršana, remontdarbu veikšana.
Inženierkomunikāciju montētājs, santehniķis
Darba pienākumi:
  • Veikt ūdensapgādes, kanalizācijas un apkures sistēmu montāžas un uzstādīšanas darbus, saskaņā ar projekta dokumentāciju;
  • Ievērot darbu izpildes termiņus un kvalitātes prasības.
Metinātājs 
(MMA un TIG)
Darba pienākumi:
  • Veikt apkures sistēmu montāžas un metināšanas darbus MMA un TIG kategorijā;
  •  Ievērot darbu izpildes termiņus un kvalitātes prasības.
Būvdarbu vadītāja 
asistents
Darba pienākumi:
  • Būvprojektu tehniskās dokumentācijas sagatavošana atbilstoši standartu un normatīvo aktu prasībām;
  • Asistēšana būvdarbu vadītājam būvniecības projektu plānošanā, realizācijā un koordinēšanā;
  • Būvniecības objektu apsekošana;
  • Dažādu dokumentu un atskaišu sagatavošana un noformēšana.